Tartsd velünk az irányt!

Foglalkozás adatlap

Alapadatok
Reklám-, PR- és egyéb kommunikációs tevékenységet folytató egység vezetője
141600
Gazdasági, igazgatási, érdek-képviseleti vezetők, törvényhozók
Gazdasági tevékenységet segítő egységek vezetői
Gazdasági tevékenységet segítő egységek vezetői
Megtervezi, vezeti, koordinálja és ellenőrzi a vállalat vagy szervezet reklám- és kommunikációs tevékenységét, ezzel kapcsolatos szolgáltatást nyújt. Feladatai: a) a reklámozási és PR-tevékenység tervezése, szervezése és koordinálása; b) vállalati arculattervezés, imázs kialakítás; c) reklámeszközök tervezése, legyártatása, beszerzése; d) reklámköltségek tervezése, figyelemmel kísérése, reklámszerződések megkötése az ügyfelekkel; e) szakmai kiállításokon való részvétel szervezése, tájékoztató programok tartása; f) kapcsolattartás szakmai rendezvényszervezőkkel; g) versenytársak gazdasági-, marketing- és reklámtevékenységének figyelése; h) ügyfélkapcsolatok ápolása; i) PR-módszerek alkalmazása; j) az egység működéséhez szükséges személyi és tárgyi feltételek biztosítása.
  • tervezi, szervezi, irányítja, elemzi és ellenőrzi a felhasználóktól begyűjtött termékekkel kapcsolatos információkat
  • módszereket dolgoz ki a piaci igények feltárása érdekében, reklámstratégiákat dolgoz ki
  • meghatározza a reklám célját, ennek függvényében kidolgozza a költségvetést
  • megvalósíttatja a reklámstratégiát, ellenőrzi annak a végrehajtását
  • tárgyalásokat folytat a médiákkal, a hirdetési ügynökségek képviselőivel
  • programokat tervez és szervez, hogy tájékoztassa a közvéleményt a szervezet céljairól, terveiről, eredményeiről
  • tervezi, szervezi, irányítja és ellenőrzi a szervezeti egységéhez tartozó emberi erőforrást, gondoskodik annak hatékony felhasználásáról
  • megállaptja és irányítja a szervezeti egységének a működési és adminisztrációs eljárásait
  • tervezi és irányítja a tevékenységéhez kapcsolódó pénzalapok felhasználását
  • képviseli a cégét vagy a szervezeti egységét más cégek vagy más részlegek előtt
  • a gyakori helyváltoztatás ép mozgásszerveket igényel
  • súlyosabb érzékszervi károsodás kizáró ok
  • látás, beszédkészség zavara és a halláscsökkenés kizáró ok
  • részben belső helyszínen dolgozik
  • gyakori az utazás, helyszínváltoztatás
  • kiváló kapcsolatteremtő és konfliktuskezelő képességet igényel
  • jó elemző, problémamegoldó képességet igényel
  • Előtárbe kerül és prioritást kap a magyar termékek képviselete és terjesztése.
  • Szélesedik a reklámozandó termékek köre, fokozódik a versenyhelyzet.
  • Nagyfokú mobilitásra lesz szükség a munkavégzéshez.
  • Fokozott igény jelentkezik a szakmailag jól képzett menedzserek iránt.
  • Várható a környezetevédelmi előírások szigorodása (szellektív hulladékgyűjtés, környezetbarát csomagolás, természetes alapanya, stb), melyeket a piackutatásba, reklámozásba, értékesítésbe is be kell építeni.
  • Növekszik a manipulatív elemek megjelenése a nagyobb piaci részesedés elérése érdekében.